Order form

Web form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Thursday, March 31, 2011

READ FIRST BEFORE YOU BUY



Assalammualaikum...




Terima kasih sudi singgah di CATCHY HOUSE. Kami ada sedikit produk yang boleh anda beli melalui on-line khasnya pada mereka yang berminat, percaya dan sabar menunggu pesanan tiba ke alamat anda. 

**Untuk makluman anda, semua order akan kami hantar pada setiap hari Isnin sahaja. Bermakna dalam 1 bulan ada 4 kali penghantaran.

TERMA DAN SYARAT:
  1. WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN. Oleh itu, fikir betul-betul sebelum membuat pembayaran.
  2. Kami tidak menerima barang yang dipulangkan semula dengan alasan tidak suka atau nak tukar yang lain (NO RETURNS ACCEPTED), kecuali kami yang tersalah hantar. Perlu diingatkan, warna produk yang anda lihat pada screen komputer biasanya tidaklah sejitu warna item yang bakal anda terima nanti. Hal ini adalah kerana resolusi screen komputer berbeza-beza, disamping kualiti gambar yang tidak begitu bagus. Oleh itu, pada mereka-mereka yang sangat mementingkan KEJITUAN, dinasihatkan JANGANLAH BELI. Ini untuk kebaikan anda juga.
  3. Semua harga produk termasuk harga POS DAFTAR. Pada sesiapa yang mahukan produk mereka dihantar dengan pos laju, tambahan bayaran diperlukan untuk tujuan itu.
  4. Kami akan pastikan produk dalam keadaan baik sebelum diposkan.
  5. Jika anda telah memahami dan faham semua yang telah kami nyatakan di atas, pesanan boleh dibuat melalui FB inbox:
catchy.house

Semua pembelian dan pembayaran adalah secara on-line melalui CIMB dan MAYBANK TT TRANSFER atau melalui mesin ATM. Nombor akaun bank akan kami beri pada anda yang berminat untuk membeli. Setelah pembayaran dibuat, nyatakan:

NO. REF:
TARIKH DAN MASA:
ORDER DARI ALBUM:
KOD: (bagi yg ada code)
NAMA PRODUK:
HARGA:
JUMLAH ORDER:
NAMA ANDA:
ALAMAT:
NO. TEL: (optional):

Slip bayaran melalui mesin ATM boleh juga di scan kemudian di ‘attach’kan ke FB kami. Bagi mereka yang membuat TT transfer secara on-line boleh juga copy paste maklumat pembayaran dan FB inbox atau PDF kan slip pembayaran. 

Jika anda tidak keberatan, setelah menerima barangan daripada kami, FB inbox dan nyatakan anda telah menerimanya untuk tujuan rekod.

No comments:

Post a Comment