Order form

Web form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Thursday, March 31, 2011

MAHKOTA DEWA





Khasiat
Kencing manis, darah tinggi, kolestrol tinggi, jantung, melangsingkan badan, melawan kanser dan tumor, kelenjar thyroid, gout, rheumatic (sakit / lenguh tulang), vertigo (sakit kepala), hepatitis, lelah (asthma), masalah ginjal (prostate), gastrik, keputihan, ketagihan dadah , Cyst (ketumbuhan pada pangkal rahim), melancarkan haid, allergi / ekzema, gatal-gatal biasa dan gatal-gatal yang berair, jerawat, hernia, lemah syahwat, stroke / angin ahmar, kesuburan wanita, autisme, stress dan lain-lain.

Cara penyediaan:
  1. Ambil 10 – 15 helai Mahkota Dewa kering kemudian direndam dalam air panas, anggaran 1 cawan atau satu gelas. Tutup rapat. Boleh ditambah semula dengan air panas untuk minuman berikutnya sehingga hilang rasa teh.
  2. Mahkota Dewa ini juga boleh di rendam dalam termos semalaman. Jika hendak diminum 2x, maka tambahkan helaian teh supaya tidak terlalu tipis. 

  • Bagi mereka yang mempunyai masalah kesihatan, minumlah air rendaman ini sebanyak 2 – 3 kali sehari dan tambahkan helaiannya jika dalam tempoh masa 3 hari kesannya tidak kelihatan.
  • Bagi yang ingin mengekalkan kesihatan disarankan agar merendam 5 -7 helai, minum sekali sahaja sebelum tidur.
  • Anda juga dinasihatkan minum banyak air secara berkala sekurang-kurangnya 7 gelas sehari atau lebih bagi mempercepatkan proses penyucian toksik dalam badan. 

PERINGATAN:
Bagi mereka yang telah makan ubat dari hospital bagi penyakit tertentu hendaklah meneruskannya kecuali atas nasihat doktor.




HARGA: RM23 / 50 gram – RM43 / 100 gram

POS DAFTAR FREE
POS LAJU TAMBAH RM6

No comments:

Post a Comment